fredag den 16. marts 2018

leg med Three Scoops stempler

Både til efterårets og foråret convention købte jeg stempler hos Three Scoops, og jeg har stort set ikke brugt dem. Så det har jeg forsøgt at gøre noget ved. 
Og ja, jeg har stadig stempler jeg ikke har brugt.
Så en lille advarsel - dette bliver et langt indlæg.

Det første kort er et Dino kort -papiret er også fra Three Scoops. Dette kort er farvelagt med distress ink.


Og så nogle herre kort. Det første et total lift fra eThree Scoops. Igen farvelagt med distress ink.


Resten af kortene er farvelagt med farveblyanter. Noget jeg skal øve mig på.
Først 3 næsten ens herre kort. Baggrundene er lavet med smooshing teknikken.




Og lidt bobler skal der til.


Den lille garder er altså rigtig fin.


Dette kort er nok min favorit, de søde stjerner er jeg sikker på jeg får brugt mange gange.


Dinoerne igen. Er nu også rigtig fine. 


Og til sidst de søde elefanter.


Tak fordi du kiggede med
Else


Ingen kommentarer:

Send en kommentar